fredag 5. september 2014

Påskeegget

Påskeegget er navnet på min nå mere permanente bolig her i Pècs. Og navnet burde være selvforklarende. Det er mye gult her, med unntak av doen, som har intens oransje vegger. Men det er greit, det er ikke der jeg skal tilbringe tiden.
Og påskeegg, det er jo ganske koselig. Så jeg har det bra, alt fungerer, og når forkjølelsen slipper taket tror jeg at jeg skal ha som regel å gå til universitetet. Det blir ca en mil om dagen, og med all stillesittinga burde det være akkurat passelig. Og med at alt fungerer, innebærer det også selvsagt internett- så nå får jeg dempet litt hjemlengsel med skype, mail,  NRK på nett, osv. 


Her ser dere. Dette er ikke en interiørblogg, så jeg gidder ikke legge ut fra alle vinker. Dere skjønner opplegget. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar