torsdag 4. september 2014

Morgenstemning fra Bøler?


Det var igrunnen det jeg tenkte, halvveis sang inni meg, når jeg gikk til universitetet idag, og kikket på bygningene rundt meg. 

Jeg vet ikke hvordan der ser ut på Bøler, jeg har aldri vært på den kanten i Oslo.
Så, potensielt fornærmede osloborgere, ha meg tilgitt. Det hele bunner isåfall ut i assosiasjoner jeg er helt sikker Odd Børrertzen ikke hadde til hensikt å plante i sine tilhøreres sinn, om de nå hørte han live, eller på Nitimen. Og hvis assosiasjoner, som av grunner jeg ikke vet, ble aktivert, idag, sånn omtrent kl 0923. 

Morgenstemning, ikke Bøler. 

Den største blokka i by'n (tror jeg), som skal rives.Angivelig. Finnes det slike på Bøler ? 
Jeg har prøvd å få greie på om dette er en kjent herre i Ungarn, men ingen av mine ungarske medstudenter kunne svare på akkurat det. 
Og ikke vet jeg om de driver med gatekunst, på Bøler. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar