mandag 8. september 2014

Kinderegg

Vi snakker ikke om koselig kinderegg her, med sjokolade og en morsom overraskelse. Her snakker vi dagliglivets kinderegg, som aktuelt innebærer tre varianter av fysisk besvær som medfører ubehag. En av de er den pokkers forkjølelsen. Ingenting farlig, alt går over, men jeg har alt for mye jeg skal fikse til at jeg må hjem til påskeegget fordi jeg ikke er i toppform. 

Men, før formkurven dalte, og det ble på tide å pelle seg hjem-  her er noen bilder fra dagens byvandring. ETTER undervisning og forhandlinger om å få merittert div fag jeg har tatt før. 

Benken tilhører et sted med god kaffe, og livsfarlig gode makroner. Bør utelukkende oppsøkes i belønningsøyemed for særskilt gode studieprestasjoner. 



Jeg sa noe om trær i byen? Veloppdragne, så pent som de vokser. 


Psykisk status presens: 
Fremstår vesentlig mer sur og misfornøyd idag. Utover dette ingen endringer av betydning. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar