lørdag 8. november 2014

Høst? Jul?? Studinen er forvirret.


Det er blitt litt mer høstlig, sannsynligvis litt senere enn vanlig. Septembergule trær i november og butikker som har begynt å stæsje opp med nisser og julepynt -jeg blir forvirra av sånt, spesiellt når det er 17 varmegrader ute, og folk går i shorts og t-skjorte.  Og, siden jeg ikke vil forholde meg til noe som helst julete FØR 1 desember,er oppgaven nå å lokalisere den minst julete butikken- alternativt gå minst mulig på butikken. Jeg er ikke motstander av jula- jeg er motstander av å bruke den opp før den i det hele tatt har begynt. Det anbefales. 

Midtermprøvene/ eksamenene - kall det hva du vil gikk udmerket- ergo har jeg kvalifisert meg til kaffe og makroner på er sted som (oversatt) heter magi. Men jeg sparer det litt til. Litt som med jula, kanskje? 


1 kommentar:

  1. Gratulerer med beståtte midttermprøver! Og helt enig... julen sparer vi, alle hiver seg over den nå som en godtepose uten tanke på at det er fort gjort å ete seg kvalm på det ;) for å si det sånn.
    Kos deg med kaffe og makroner når du først kjøper de :)
    Å ha noe som er spesielt er fint, da blekner ikke glansen på det og man blir ikke "kvalm".
    Vi snakkes snart :)

    SvarSlett