mandag 17. november 2014

Bøker!!!!

Siden jeg har fått meg permanent adresse, er behørig notert og registert hos immigrasjonsmyndighetene osv, var tiden moden for bestilling av bøker. Som den oppmerksomme leser har notert seg- psykologisk litteratur over disk er ikke et alternativ her jeg befinner meg. Det finnes generellt lite engelskspråklig litteratur her, og selv om jeg har en kindle, så er det aller aller best å ha boka i handa. 

Det tar litt lenger tid å få bøkene hit til Ungarn, men jeg fikk de levert på døra. Og nå har jeg mye mer lyst å lese disse bøkene, enn å se over presentasjonene jeg skal holde i morgen (nevrologi og organizational identity). Bare to presentasjoner igjen etter disse; utviklingspsykologi og oral presentation skills. Man har nå lært,at man ikke finner megen glede i å lage powerpoint presentasjoner. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar