mandag 24. november 2014

Never ever...

Når du går i ulendt terreng, som for eksempel et sted hvor det er trapper, selv med små trappetrinn- ikke kombiner dette med
1) "Sleeping on the bus" spillelista på Wimp ( formidlet via øretelefoner) og samtidig: 
2) Lese menyen på et spisested som krever at du har ca hodet i ca 90 graders vinkel vekk fra retningen du går i ( I dette tilfellet: rett frem). 

Takket være mitt fremdragende proprioseptive system, klarte jeg unngå å tryne, da jeg med ett registerte at fot/ankelbevegelser og posisjonering var særs dårlig synkronisert med underlaget. Strikkeveska mi derimot, flakset fremover, slik jeg trolig kunne- hadde det altså ikke vært for at jeg fungerer udmerket proprioseptivt, altså. 

Jeg hadde glemt hvor inn i svarte, gloheite helvete vondt det er å tråkke over. Jeg har sikkert sett litt pjuskete ut ( -og jeg trodde et øyeblikk at jeg skulle svime av) for flere kom bort og lurte på om jeg trengte hjelp. Det er innmari hyggelig å oppleve- men jeg var bare omtumla av at det gjorde vondt. 

Så, da var det bare å dra hjem. Foten er vond og hoven,  men til å gå på- antagelig er det bare sener og muskler som har fått seg en liten karamell. 

Bandasje fra Ungarn, sikkerhetsnål fra Hong Kong

Selvmedisinering - heimeempirien viser at ny neglelakk ofte har smertedempende egenskaper. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar