tirsdag 27. oktober 2015

Litt pjusk pus hjemme


Dette er Lucas, katten vår. Lucas er en skikkelig herlig pus, som ikke helt forholder seg at han er katt, man mener han er et menneske. Nå har han vært syk en liten stund- det går bedre, og vi er selvsagt veldig glade for det. Men, jeg merker jo at jeg er langt unna, og gjerne vil prøve å hjelpe til så godt jeg kan. Så idag fikk jeg snusen i et dyreapotek, hvor d er veterinærer tilstede. (Den stakkars )Veterinæren fikk hele sykehistoren, med bilder, forklaringer av behandling og aktuell fungering. Og at pus er hjemme i Norge. Men, jeg fikk råd, og jeg fikk med en salve som nå er sendt pr post til gamlelandet. Alt som kan hjelpe lilleskurk til å bli bedre er gull verdt. Og, om dette bidrar positivt, skal folka på dyreapoteket få kake!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar