fredag 23. oktober 2015

O glede!!!

Jeg har tillatt meg noe pynting- dette er tigeren min fra Hong Kong :) 

Jeg har flytta. Det er riktig nok midlertidig- men det er helt greit siden jeg vet at det er akkurat slik det er. Men for øyeblikket har jeg altså fått tilflukt i en stor og lys og fin leilighet, hypersentralt i Budapest. Og sofaen her....Jeg visste ikke hvor mye jeg har savna å sitte i en god, myk sofa før jeg fikk plassert ræva mi her på tirsdag kveld. Men, ikke nok med det! P.t har jeg en seng som er innmari god også, så jeg kan liksom ikke sovne helt med en gang -men må bare ligge å kjenne hvor godt det er å faktisk få ligge i en god seng. Så, nå er det høy grad av fysisk komfort rundt meg,som selvsagt gir positivt utslag på trivsel også-  og jeg er supertakknemlig for min snille venn som lar meg få bo her midlertidig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar