tirsdag 10. november 2015

Skinnerbox

Dagen idag startet brått med at 'Clocky' (vekkerklokke med hjul, tvinger deg opp og UT av senga) begynte å bælje kl 0630. Etterfulgt av alam på mobilen. Jeg satt oppe til 0230 i natt med statistikk, og måtte garantere at jeg kom meg opp siden det var practical idag- og man skulle eksperimentere med rotter. 

Møt Johan, en tørst labrotte:
Johan var en ganske grei fyr. Eller kanskje det var en Johanne- jeg vet egentlig ikke. Jeg hadde planlagt å ta den ut av skinnerboksen, men var umotivert for å bli bitt. Det har vært nok sykeopplegg siste tiden. Men, apropos det. Jeg er i fin form igjen, blodprøvene er normale. Man er glad. 

Iallefall, Johan/Johanne lot seg friste av sukkervann, og viste tidvis antydning til læring ved å legge labben på trykkedingsen (ikke rundsleike den) noe som resulterer i at en liten lampe lyser og voila! Tilgang på sukkervann! Håpet var at vår lille venn skulle lære dette ganske raskt, og demonstere målbevisst trykking for mer sukkervann. Det ble sånn halvveigs.Likevel var det ganske morsomt, og litt synd vi ikke hadde mer tid. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar