mandag 16. februar 2015

Potensiell kriminell


Jeg vet ikke om jeg ser spesiellt skurkete, tvilsom, eller tyvaktig ut. Jeg tror jeg generellt ser trøtt ut, men forholdsvis snill. 
Iallefall, i dag har jeg lært at man vil bli oppfordret til å vise hva man har i posen man bringer inn i butikken. Denne gangen måtte jeg redegjøre for 1 purreløk, 1 sitron, 1 hvitløk, 1 squash og 6 mandariner kjøpt hos universets sureste frukt- og grønthandler. Jeg hadde tatt vare på kvitteringen, så jeg unngikk å bli lagt i håndjern for å kanskje ha knabba en purreløk tilsvarende verdi av kr 3. Men jeg ble faktisk ganske fornærma, og det  er jeg enda. Men hun i kassa sa i det minste unnskyld. 

Tillegg:
Jeg gir meg selv hjemmebehandling med kamillete- og rosmarinkrem for stressnakken. 

1 kommentar:

  1. Og i dag gikk jeg inn på RIMI, med to andre poser, la dem nederst i handlekurven, handla det jeg skulle på RIMI, lot være å vise om jeg hadde lagt noe (om noe tilfeldigvis hadde falt inn) i de to posene. Jeg veit ikke hva som er verst jeg, de som sjekker så sjefen ikke mister ei krone i utbytte, eller de som faktisk sjekker?

    SvarSlett